Srní 2022

Srní – 5. den

A je tu poslední den. Dnes jsme se probudili do krásného rána. Už jsme se všichni těšili domů, ale ještě jsme museli splnit poslední lekci plavání – přezkoušení. Pokud jsme chtěli patřit mezi delfíny, museli jsme uplavat 8 bazénů (200 m) styly prsa nebo znak. Všichni jsme byli trochu nervózní, ale hned při prvním tempu z nás nervozita opadla. Moc jsme se snažili. Někdo sice na delfína nedosáhl, ale i kapr byl výborné hodnocení. Po plavání jsme využili poslední příležitosti pokochat se krásnou šumavskou přírodou. Také poslední oběd byl přímo královský – hranolky, zapečené kuřecí prsíčko se sýrem a salátek. Hned po obědě jsme naložili kufry do autobusu a vyrazili na cestu domů. Naštěstí nás žádné kolony nezaskočily a cesta rychle ubíhala. Do Čerčan jsme dorazili v pořádku. Rodiče už na nás čekali.
Celý týden jsme si moc užili. Budeme na Srní rádi vzpomínat.

Srní – 4. den

Dnes jsme se  opět probudili do deštivého rána. Dobrá nálada nás ale neopustila a hned po snídani jsme vyrazili na krátkou vycházku. Zvládli jsme splnit úkoly na poslední části Mravenčí stezky. Po svačině nás čekalo plavání. Dnes jsme se připravovali na závěrečné přezkoušení, které nás čeká zítra dopoledne. Protože ani po plavání a obědě nepřestalo pršet, měli jsme trochu volnější odpoledne, které jsme využili k hraní různých společenských her. Po odpoledním plavání a svačině v nás začala růst nervozita, protože jsme pochopili, že se přiblížil čas našeho odjezdu domů. Všichni jsme začali balit a připravovat se na zítřejší odjezd. Paní učitelky si pro nás ale připravily ještě večerní překvapení – diskotéku. Pod vedením paní učitelky Nakatové jsme si zatancovali a zahráli několik her a soutěží. Večer se nám moc vydařil a unaveni a také plni dojmů jsme se odebrali do postýlek.

Srní – 3. den

Dnes ráno se na nás opět usmálo sluníčko, a vypadalo to, že si dnešní den opět užijeme. Ráno jsme šli hned po snídani plavat. Po plavání a malé svačince jsme vyrazili na Mravenčí stezku, kde jsme splnili několik zajímavých a zábavných úkolů. Potom nás již čekal oběd a další lekce plavání. Protože se sluníčko na nás stále smálo, vyrazili jsme po odpolední svačině na delší výlet. Tentokrát jsme navštívili Hauswaldskou kapli a prošli trasu kolem plavebního kanálu. Samozřejmě, že jsme se nezapomněli zastavit u studánky se zázračnou vodou. Z výletu jsme se vrátili akorát na večeři. Dnešní den nám velice rychle utekl. Už se těšíme na další.

Srní – 2. den
Dnes, v úterý 7. 6., jsme se probudili do deštivého rána. Náladu nám zlepšila přímo královská snídaně. Každý z nás si dal to, na co měl chuť. Po snídani jsme vyrazili do místního infocentra nakoupit pár drobností na památku. Hned po nákupu a svačině jsme vyrazili na další lekci plavání. Vydali jsme ze sebe všechny síly, proto jsme se těšili na oběd. Po obědě nás čekal malý výlet a další lekce plavání. Naštěstí během odpoledne přestalo pršet a to nám zlepšilo náladu. Už se těšíme na další den.

Srní – 1. den
Tak jsme se konečně dočkali. Dnes 6. 6. 2022 jsme vyrazili společně všichni třeťáci na plavecký výcvik do Srní. Cesta autobusem nám uběhla poměrně rychle. V Srní už na nás čekali. Rychle jsme se ubytovali, vyrazili na první oběd, byla koprová omáčka, a hurá do přírody na krátký výlet před první hodinou plavání. Paní učitelky pro nás připravily kratší trasu – Vlčí stezku. Vlky jsme sice nepotkali, ale našli jsme pár hřibů kovářů. Po vycházce už nás čekal bazén. Nejdříve jsme se rozdělili do skupin, a pak už jsme plavali jako o život. První hodina byla sice vyčerpávající, ale moc jsme si ji užili. Po plavání nás čekala večeře, krátká vycházka před spaním, stavění domečků a návrat do hotelu. Na dobrou noc nám paní učitelka přečetla pohádku, aby se nám lépe usínalo.